تیتر خبرها

سومین نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر دی ماه امسال برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر صبح امروز یکشنبه بیستم خرداد ماه، جلسه هماهنگی برای برگزاری سومین نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی استان بوشهر با حضور مهندس دل افکار مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر، دکتر امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر، مهندس نامور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان بوشهر، معاونین برنامه‌ریزی – آبزی پروری – صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان ، مدیرعامل اتحادیه پرورش میگو ، عامل خوشه آبزیان استان، نماینده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و کارشناسان ستادی در سالن جلسات اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار شد.

مهندس دل افکار مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر با تشکر از برگزاری بسیار خوب نمایشگاه شیلات در سال گذشته گفت: سومین نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر یکی از برترین نمایشگاه‏های استان و کشور است که در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

دل افکار با اشاره به اهمیت برگزاری میز میگو گفت: نیاز است با توجه به اینکه بوشهر قطب اول پرورش میگو کشور است میز میگو همزمان با برگزاری این نمایشگاه برگزار شود.

وی همچنین به برگزاری همایش و جشنواره طبخ میگوی پرورشی همزمان با نمایشگاه گفت : موارد اینچنینی نقش خوبی در افزایش مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد داشت.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در رابطه با نمایشگاه سال گذشته گفت: استقبال از نمایشگاه شیلات در سال گذشته خیلی خوب بوده است که قطعا برگزاری چنین نمایشگاه تخصصی نقش مهمی در موضوع اقتصاد دریامحور و بهره‌وری در بخش های مختلف شیلات خواهد داشت.

عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: نیاز است هماهنگی لازم جهت حضور بخش های مختلف شیلاتی آبزی پروری ، صید و صیادی ، فرآوری محصولات شیلاتی ، خوراک آبزیان و … در این نمایشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: راهکار و ایده‏های نوین در نحوه برگزاری و همچنین مشارکت کنندگان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در چنین نمایشگاهی بازدیدکنندگان که برای بازدید از نمایشگاه‏ می آیند، غرفه‏هایی با محصولات یا خدمات نوین، مدرن و پیشرفته مشاهده خواهند کرد.

عقیل امینی به برگزاری پنل های آموزشی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه سال گذشته پنل های آموزشی خوبی در بخش های مختلف پرورش ماهی در قفس، تکثیر و پرورش میگو ، جلبک و صدف خوراکی و مروارید ساز با حضور اساتید و فعالین آبزی پرور کشور برگزار شد که نیاز است هماهنگی لازم برای پنل های آموزشی همچون دو دوره قبلی برگزار شود.

نامور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر در رابطه با برگزاری نمایشگاه شیلات در سال گذشته گفت: دومین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در محورهای تجهیزات آبزی پروری، صیادی، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، با حضور ۷۵ شرکت از ۱۶ استان کشور در قالب ۵۵ غرفه برگزار شده است که استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

نامور تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی شیلات استان بوشهر یکی از مهمترین رویداد شیلاتی کشور است که علاوه بر معرفی قابلیت و ظرفیت شیلات استان بوشهر، ظرفیت‌های سرمایه گذاری این بخش را نیز معرفی می‌کند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از سوی شیلات استان از همکاری بسیار خوب عوامل مختلف در برگزاری نمایشگاه سال قبل تقدیر شد.

❇️ روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر

???????????????????????????????????????????? ????

❇️ با ما همراه باشید????????????

♦️ پایگاه خبری شیلات استان بوشهر
???? https://eitaa.com/shilatbushehr
♦️کانال شیلات بوشهر در واتس اپ :
???? https://chat.whatsapp.com/CTTKJLldsTq44XxFskC3Dq
♦️ سایت شیلات استان بوشهر
????https://shilatbushehr.ir/

{“remix_data”:[],”source_tags”:[],”origin”:”unknown”,”total_draw_time”:0,”total_draw_actions”:0,”layers_used”:0,”brushes_used”:0,”photos_added”:0,”total_editor_actions”:{},”tools_used”:{},”is_sticker”:false,”edited_since_last_sticker_save”:false,”containsFTESticker”:false}

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

طرح دریابست در استان بوشهر اجرا می شود:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر ، نشست کمیته مدیریت صید شیلات استان بوشهر …

تولید بیش از دو میلیارد قطعه لارو میگوی پرورشی در استان بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید ۲.۲ میلیارد بچه میگو پرورشی در مراکز تکثیر آبزیان …

مدیرکل شیلات استان بوشهر از برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار پروژه بهسازی بندر صیادی جفره خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از انتخاب …

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران از نمایشگاه دستاوردهای آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش

معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران و هیئت همراه از نمایشگاه دستاوردهای آماد و …

همکاری لجستیکی نیروی دریایی ارتش در حوزه پرورش ماهی در قفس

در ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با معاون وزیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *