تیتر خبرها

معاون وزیر و رئيس سازمان شيلات ايران یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معاون اقتصادی استاندار بوشهر ديدار و گفتگو کرد.

در این نشست، باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت‌های ویژه استان بوشهر در زمینه صنعت شیلات، توضیح داد: در هفته گذشته همایش توسعه آبزی پروری خرد معیشتی با مشارکت مردم با محوریت ۴۴ روستای ساحلی در استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: جذب مشارکت مردم در فعالیت های آبزی پروری هم موجب رشد تولید و به دنبال آن افزایش اشتغال در روستائیان ساحلی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر همچنین در ارتباط با پروژه های تکثیر و نرسری بچه ماهی استان بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه پرورش ماهی در قفس در استان و هم در اقتصاد دریامحور، و به دنبال حل چالش کمبود بچه ماهی، در سال گذشته دو طرح کلنک زنی شد و امسال نیز چند کارگاه تکثیر و نرسری ماهیان دریایی کلنک زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد‌.

وی همچنین در ادامه در ارتباط با ارائه تسهیلات کم بهره به آبزی پروران استان توسط بنیاد علوی و بنیاد برکت، پیگیری جهت استفاده از استخرهای ذخیره آب کشاورزی برای پرورش ماهیان گرمابی، کاهش فواصل نرسری ها و قفس های پرورش ماهی در قفس در دریا و همچنین در ارتباط با ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی توضیحاتی را ارائه نمود.

در پایان مهندس حسینی معاون وزیر و ریاست سازمان شیلات ایران ضمن خوش آمدگویی، از حمایت های مجموعه استانداری بوشهر از فعالیت شیلاتی تقدیر و تشکر کرد.

حسینی ادامه داد: استان بوشهر در عرصه تولید آبزیان از سابقه طولانی برخوردار است و همواره توسعه طرح‌های دریا محور در سواحل در دستور کار خود قرار داده است.

حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه افزایش ۲۰۰ هزار تنی تولیدات شیلاتی برای امسال هدفگذاری شده گفت: سال گذشته، ۶۵۰ میلیون دلار صادرات شیلاتی از کشور ثبت شد.
حسینی با بیان اینکه کمیته ای ویژه برای اقدامات عملیاتی شعار سال تشکیل می شود تصریح کرد: انتظار داریم که پس از تحقق افزایش ۲۰۰ هزار تنی تولیدات شیلاتی، کاهش قیمت آبزیان مد نظر قرار گیرد.

وی بر لزوم احصای راهکارهای استفاده از ظرفیت های برون سازمانی برای تحقق برنامه ها تاکید کرد و گفت: دعوت از تشکل ها، تعاونی ها و بخش خصوصی برای مشارکت حداکثری مردم و نحوه مشارکت ها امری لازم و ضروری است.

رئیس سازمان شیلات ایران بر استفاده از ظرفیت شورای عالی راهبردی، دانشگاه ها و تحقیقات برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی برای افزایش ضریب رشد ۴ برابری که برای بخش شیلات پیش بینی شده، لازم است اقدامات لازم انجام شود.

❇️ روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر

???????????????????????????????????????????? ????

❇️ با ما همراه باشید????????????

♦️ پایگاه خبری شیلات استان بوشهر
???? https://eitaa.com/shilatbushehr
♦️کانال شیلات بوشهر در واتس اپ :
???? https://chat.whatsapp.com/CTTKJLldsTq44XxFskC3Dq
♦️ سایت شیلات استان بوشهر
????https://shilatbushehr.ir/

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

طرح دریابست در استان بوشهر اجرا می شود:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر ، نشست کمیته مدیریت صید شیلات استان بوشهر …

تولید بیش از دو میلیارد قطعه لارو میگوی پرورشی در استان بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید ۲.۲ میلیارد بچه میگو پرورشی در مراکز تکثیر آبزیان …

مدیرکل شیلات استان بوشهر از برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار پروژه بهسازی بندر صیادی جفره خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از انتخاب …

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران از نمایشگاه دستاوردهای آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش

معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران و هیئت همراه از نمایشگاه دستاوردهای آماد و …

همکاری لجستیکی نیروی دریایی ارتش در حوزه پرورش ماهی در قفس

در ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با معاون وزیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *