تیتر خبرها

نشست رئیس دانشگاه خلیج فارس و مدیرکل شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر با دکتر مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس و جمعی از اساتید و اعضا هیئت علمی در محل دانشگاه خلیج فارس دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل شیلات استان بوشهر با تشریح عملکرد و اهداف اداره کل شیلات استان بوشهر در رسیدن به توسعه اقتصاد دریا محور ، بر ایجاد اشتغال دانشجویان شیلات و ساحل‌نشینان، تأمین امنیت غذایی با افزایش تولیدات شیلاتی از طریق توسعه آبزی پروری استان مانند پرورش ماهی در قفس و تکثیر و پرورش میگو ، ارائه فرصت های جدید و صادرات آبزیان با هدف ارزآوری تأکید کرد.

عقیل امینی با تأکید بر نقش با ارزش دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر به‌عنوان یک مرکز مهم علمی در حوزه شیلات، تصریح کرد: دانشگاه می‌تواند نقش پررنگی در توسعه همه‌جانبه شیلات استان بوشهر داشته باشد.

عقیل امینی در این دیدار از آمادگی اداره کل شیلات استان بوشهر برای توسعه همکاری با دانشجویان و اساتید با برگزاری جلسات هم اندیشی خبر داد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در ادامه به موضوع اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل رشته های شیلات اشاره کرد و افزود : باید شرایطی فراهم شود دانشجویان بعد از پایان دوره تحصیل خود در حوزه های مختلف آبزی پروری وارد شوند و یا در مراکز شیلاتی استان اشتغال یابند و یکی از اصلی ترین موضوع کسب مهارت دانشجویان است.

عقیل امینی امینی در ادامه استان بوشهر را استانی با فرصت های طلایی در زمینه توسعه صنعت آبزیان خواند تصریح کرد: تحصیل دانشجویان شیلات در چنین دانشگاهی در این موقعیت جغرافیایی قطعا در کسب مهارت و تجربه آنان تأثیر بسزایی خواهد داشت و این اداره کل تماما اعلام می دارد در این زمینه همکاری لازم را با دانشگاه خواهد داشت.

عقیل امینی به رشد صنعت شیلات استان با همکاری جامعه دانشگاهی اشاره کرد و افزود نیاز است دستگاه اجرایی با همکاری اساتید و دانشجویان فرصت های جدید را برای توسعه صنعت آبزی پروری استان ایجاد و به توسعه اقتصاد دریامحور کمک کنند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به برگزاری نشست های تخصصی همراه با بازدید از مراکز شیلاتی بمنظور درک چالش های موجود در این صنعت اشاره کرد و افزود با دیدن چالش موجود و جهت دادن تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رفع این چالش ها قطعا اتفاقات خوبی در این صنعت رقم خواهد افتاد.

عقیل امینی در پایان صحبت های خود به موضوع برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی استان بوشهر اشاره و از اساتید و دانشجویان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

دکتر مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز علم و دانش و كشف یافته ها جدید را از وظایف مهم این دانشگاه در حوزه شیلات خواند و تصریح کرد: با تعامل و همکاری بین دانشگاه خلیج فارس و شیلات قطعا باید منتظر اتفاقات خوبی در حوزه شیلات بود.

دکتر مدرسی همچنین ایجاد ظرفیت های مناسب و استفاده و حمایت از شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه صنعت شیلات استان را از اهداف مشترک دو نهاد نام برد.
رئیس دانشگاه خلیج فارس بر تشکیل کارگروه های تخصصی در موضوعات مختلف شیلاتی ، تصمیم گیری بر اساس یافته های علمی جدید نیز تأکید کرد.

❇️ روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر

??????????? ?

❇️ با ما همراه باشید???

♦️ پایگاه خبری شیلات استان بوشهر
? https://eitaa.com/shilatbushehr تو
♦️کانال شیلات بوشهر در واتس اپ :
? https://chat.whatsapp.com/CTTKJLldsTq44XxFskC3Dq
♦️ سایت شیلات استان بوشهر
?https://shilatbushehr.ir/

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

ممنوعیت ورود لارو میگو از خارج استان بوشهر برای ذخیره سازی استخرهای پرورش میگو:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، بر اساس درخواست برخی از پرورش دهندگان میگو …

اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار می کند:

⬅️ دوره آموزشی تولید ماهیان زینتی آب شیرین ???? زمان یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ???? …

حضور اداره کل شیلات استان بوشهر در ششمین دوره از نمایشگاه ایران اکسپو (IRAN EXPO 2024):

دکتر امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از حضور شیلات استان بوشهر در ششمین دوره نمایشگاه …

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *