تیتر خبرها

جلسه هماهنگی شورای مدیران شیلات استان بوشهر تشکیل شد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بعداز ظهر امروز بیست و هشتم آذر ماه ، جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات استان بوشهر، با حضور عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر، احمدرضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین برنامه ریزی، صید و بنادر ماهیگیری و آبزی پروری، رؤسای گروه ها، ادارات و مدیران شیلات شهرستان در محل سالن جلسات اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه مدیران شیلات شهرستان به گزارشی از وضعیت پروژه ها ، طرح های در دست اقدام، اقدامات شاخص ، اعتبارات مصوب، بیان مسائل و مشکلات و … شیلات شهرستان ها پرداختند.

عقیل امینی در این جلسه با تأکید بر اقتصاد دریامحور و نقش پر اهمیت و وظیفه سنگین شیلات استان بوشهر در پیشبرد این اهداف اشاره کرد و افزود: ظرفیت ها و فعالیت های خوب شیلاتی که در استان بوشهر وجود دارد را می توان در جهت اقتصاد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است استفاده کرد.

وی ادامه داد: توسعه پرورش ماهی در قفس و میگوی پرورشی از طرح های شیلاتی در جهت توسعه اقتصاد دریا محور است که با تلاش ، برنامه ریزی و هدف‌گذاری می توانیم با افزایش تولید در این زمینه شاهد شکوفایی تولیدات از دریا باشیم.

عقیل امینی افزود: توسعه طرح های جدید آبزی پروری در استان مانند طرح پرورش ماهی در استخر پیش ساخته و بتنی، زالو، جلبک، ماهیان زینتی ، کرم نرئیس و صدف خوراکی در دستور کار شیلات استان بوشهر است و نیاز است مدیران تمام تلاش خود را برای این موضوع به کار گیرند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر همچنین استفاده از آب استخرهای ذخیره کشاورزی در جهت پرورش ماهیان گرمابی را از هدف های دیگر شیلات استان در جهت افزایش تولیدات آبزی پروری در استان عنوان کرد.

عقیل امینی همچنین به کاشت درختان حرا توسط جامعه شیلاتی در جهت طرح کاشت یک میلیارد درخت تأکید کرد و در این رابطه تشریح کرد: بمنظور تأمین نهال درخت حرا رایزنی های لازم با مدیرکل منابع طبیعی استان صورت گرفته است. مدیرکل شیلات استان بوشهر خطاب به مدیران شیلات شهرستان تأکید کرد: نیاز است رؤسای شیلات شهرستان ها به جد پیگیر این موضوع باشند و هماهنگی لازم جهت همراهی جامعه شیلاتی شهرستان ها و اداره منابع طبیعی در جهت کاشت این درختان در محل ها مدنظر صورت گیرد.

❇️ روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر

??????????? ?

❇️ با ما همراه باشید???

♦️ پایگاه خبری شیلات استان بوشهر
? https://eitaa.com/shilatbushehr
♦️کانال شیلات بوشهر در واتس اپ :
? https://chat.whatsapp.com/CTTKJLldsTq44XxFskC3Dq
♦️ سایت شیلات استان بوشهر
?https://shilatbushehr.ir/

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

???? در نخستين رويداد بين‌المللي همتايابي اقتصاد دريامحور ايران (ISBE ۲۰۲۴) با حضور رئيس سازمان شيلات ايران صورت گرفت: امضاي چهار تفاهم نامه با مبلغي بالغ هفت هزار ميليارد تومان در حوزه شيلات

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران از امضاي چهار تفاهم نامه با مبلغي بالغ …

احداث بازار فروش آبزیان در شهر چغادک در آینده نزدیک:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز بیست و ششم اردیبهشت …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با معاون HSE شرکت پلیمر آریاساسول:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ظهر امروز ، بیست و ششم …

معاون وزیر و رئيس سازمان شيلات ايران یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معاون اقتصادی استاندار بوشهر ديدار و گفتگو کرد.

در این نشست، باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به فرصت ها …

مديران ستادي و استاني شيلات براي تحقق شعار سال گردهم آمدند

در راستاي برنامه ريزي براي اجراي هرچه بهتر سياست هاي تدوين شده سازمان شيلات متناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *