تیتر خبرها

دیدار مدیرکل شیلات و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر با هادی تمجیدی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که علی قوام پور رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات استان بوشهر و عرفان زاده معاون صندوق کارآفرینی امید نیز حضور داشتند ، عقیل امینی با اشاره وجود اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش تولید محصولات شیلاتی اظهار کرد: برای توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری با توجه به تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه های مختلف شیلاتی مانند پرورش میگو، پرورش ماهی در قفس و استخرهای پیش ساخته و بتنی، ماهیان زینتی، زالو و… ، اداره کل شیلات استان آماده است با همکاری صندوق کارآفرینی امید از سرمایه‌گذاران حمایت کند و قدم های خوبی در افزایش تولیدات محصولات شیلاتی برداشته شود.

عقیل امینی در ادامه با تاکید بر استفاده بهینه از ۹۳۷ کیلومتر مرز آبی استان بوشهر در راستای اقتصاد دریا محور تصریح کرد: حمایت از کسب و کارهای خُرد در بخش شیلاتی در سطح روستاها بویژه تولید ماهی در استخرهای پیش ساخته و بتنی، پرورش زالو و … می تواند نقش بسزایی در تولید و اشتغال استان و کشور داشته باشد.
وی همچنین ادامه داد: استفاده از روش های نوین آبزی پروری همراه با تکنونولوژی روز دنیا مسیری است که بمنظور بهره وری بهتر و تولید مناسب می توان گام برداشت.
مدیرکل شیلات استان بوشهر به اهمیت مولد عاری از بیماری خاص میگو در تولید میگوی پرورشی اشاره کرد و افزود نیاز است تولیدکنندگان و واردکنندگان مولدین میگو عاری از بیماری نیز حمایت شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در رابطه با طرح روستای نوفن صندوق کارآفرینی امید ، ضمن قدردانی از این صندوق در همکاری با مجموعه شیلات، به اهمیت اشتغال و تولید محصولات روستایی در تامین امنیت غذایی کشور نیز تأکید کرد.

تمجیدی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در این باره گفت: در صندوق کارآفرینی امید برنامه های مختلفی برای اشتغال به ویژه اشتغال روستاییان دنبال می شود که یکی از طرح های صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال روستایی، طرح ”روستای نوفن” است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: استفاده از محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و ترکیب فناوری با طرح های اشتغال روستایی برای تولید مناسب تر و درآمدزایی بیشتر در بخش روستایی از اهداف طرح روستای نوفن است که رونق اشتغال در روستاها را به دنبال خواهد داشت.

❇️ روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر

??????????? ?

❇️ با ما همراه باشید???

♦️ پایگاه خبری شیلات استان بوشهر
? https://eitaa.com/shilatbushehr
♦️کانال شیلات بوشهر در واتس اپ :
? https://chat.whatsapp.com/CTTKJLldsTq44XxFskC3Dq
♦️ سایت شیلات استان بوشهر
?https://shilatbushehr.ir/

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

طرح دریابست در استان بوشهر اجرا می شود:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر ، نشست کمیته مدیریت صید شیلات استان بوشهر …

تولید بیش از دو میلیارد قطعه لارو میگوی پرورشی در استان بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید ۲.۲ میلیارد بچه میگو پرورشی در مراکز تکثیر آبزیان …

مدیرکل شیلات استان بوشهر از برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار پروژه بهسازی بندر صیادی جفره خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از انتخاب …

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران از نمایشگاه دستاوردهای آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش

معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران و هیئت همراه از نمایشگاه دستاوردهای آماد و …

همکاری لجستیکی نیروی دریایی ارتش در حوزه پرورش ماهی در قفس

در ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با معاون وزیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *