تیتر خبرها

بازدید دکتر امینی سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر از غرفه های نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی ایران

دکتر امینی سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر در بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی ایران و جشنواره برگزیده‌های صنعت شیلات که با حضور ۲۱ استان کشور در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر آغاز به کار کرده است گفت : این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نوین صنعت شیلات فراهم کرده است و میتواند زمینه ساز ارتقاء بهره وری تولید آبزیان در کشور باشد .

دکتر عقیل امینی با اعلام رضایت از سطح و استقبال شرکت ها و فعالان شیلاتی از این نمایشگاه اظهار داشت : محدودیت های موجود در بهره گیری بیشتر از برخی از عوامل تولید از جمله زمین در استان بوشهر نیاز به ارتقاء سطح مکانیزاسیون تولید را ضروری ساخته و عرصه دستاوردهای صنعت و رفع نیازهای فن آورانه تولیدکنندگان راه حل مناسبی جهت جبران این محدودیتهاست .

دکتر امینی با اشاره به هدف گذاری تولید ۲۲۰ هزارتن آبزی در پایان برنامه هفتم در استان بوشهر عنوان داشت : ارتقاء مکانیزاسیون و هوشمندسازی مزارع ، بهبود کیفیت و ارزان سازی نهاده ها ، توسعه آبزی پروری ساحلی با تاکید بر پرورش میگو و دریائی با تاکید بر پرورش ماهی در قفس ، متنوع سازی بازارهای داخلی و خارجی و نیز صید مسئولانه با ابزار هدفمند از جمله راههای دستیابی به این هدف است .

سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر تبادل تجربیات و دانش فنی بهره برداران و صنعت گران را از دیگر مواهب برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود : رشد و توسعه صنعت آبزی پروری در استان بوشهر و دستیابی به رکورد ۳۸ هزارتن تولید میگوی پرورشی ، مرهون انتقال این تجربیات بوده و امیدواریم با رشد تاثیرگذاری صنعت در تولیدات آبزیان در استان شاهد بهره مندی بیشتر مردم خصوصاً در حوزه مصرف آبزیان باشیم .

نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی ایران (ایرانفکس) که از تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بوشهر آغاز بکار کرده است تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ بکار خود ادامه خواهد داد .

♦️ پایگاه خبری شیلات استان بوشهر

https://eitaa.com/shilatbushehr

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

گزارش عملكرد استانهاي لرستان، بوشهر و سيستان وبلوچستان (آب هاي داخلي)

گزارش عملكرد اداره كل شيلات لرستان: افزايش توليد تخم چشم زده ماهي قزل آلا در …

? گزارش ویژه(۱)
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان شیلات ایران خبر داد:

✅آغاز شناسنامه دار کردن مزارع و شناسه دار کردن محصولات شیلاتی: عملیات شناسنامه دار کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *