تیتر خبرها

همکاری مرزبانی و شیلات در برخورد با صید غیر مجاز

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح شنبه سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر با دکتر امینی سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر دیدار و در راستاي تفاهم نامه اجراي دستورالعمل جامع ساماندهی و انضباط بخشی به ترددهاي دريايي شناورهاي صيادي و ساماندهي بنادر صيادي گفتگو کردند.

سرهنگ شرفی ضمن تبریک انتصاب دکتر امینی به سمت مدیریت شیلات استان بوشهر، بیان نمود افزایش  گشت های مشترک مرزبانی و شیلات در بر خورد با صید غیر مجاز منابع آبزی، می تواند زمینه ساز کاهش تخلفات صیادی باشد. سرهنگ شرفی ادامه داد با هرگونه بی نظمی در دریا باید برخورد جدی صورت گیرد و انضباط بخشی شناورهای صیادی و بنادر صیادی امر مهمی است که توسط شیلات و مرزبانی لازم است صورت گیرد.

در ادامه دکتر امینی ضمن تشکر از حضور فرمانده مرزبانی استان بوشهر در این اداره کل، با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان در جهت تحقق امنیت پایدار در مرز‌های دریایی استان، از همکاری مرزبانی استان با یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر در جهت محفاظت از ذخایر آبزیان خلیج فارس و برخورد با متخلفان صید غیرمجاز به ویژه ترال تقدیر و تشکر کرد. امینی در ادامه به تعامل و همکاری بیشتر در قالب تفاهم نامه اشاره کرد و افزود موضوع قایق های بدون مجوز نیاز است به جد پیگیری و حل شود.

امینی وجود بالغ بر 3080 شناور بدون مجوز را مشکل و فشار جدی بر ذخایر آبزیان خواند و اظهار کرد: ساماندهی و جلوگیری از پدیده صید غیر مجاز با این حجم گسترده از شناورهای غیر مجاز لازمه نگاه ویژه دارد.

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

ممنوعیت ورود لارو میگو از خارج استان بوشهر برای ذخیره سازی استخرهای پرورش میگو:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، بر اساس درخواست برخی از پرورش دهندگان میگو …

اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار می کند:

⬅️ دوره آموزشی تولید ماهیان زینتی آب شیرین ???? زمان یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ???? …

حضور اداره کل شیلات استان بوشهر در ششمین دوره از نمایشگاه ایران اکسپو (IRAN EXPO 2024):

دکتر امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از حضور شیلات استان بوشهر در ششمین دوره نمایشگاه …

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *