تیتر خبرها

ملاقات با فرماندار شهرستان گناوه در دومین سفر شهرستانی سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ، عقیل امینی سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر به همراه معاونین ستادی، رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه و رئیس اتحادیه تعاونی صیادی به شهرستان گناوه سفر کرد . وی در این سفر با محمدتقی صفری فرماندار شهرستان گناوه دیدار و در رابطه مسائل صید و صیادی و آبزی پروری در این شهرستان گفتگو کرد.

صفری فرماندار شهرستان گناوه ضمن خیرمقدم و عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی ، گفت ما باید رهروان راه شهید سلیمانی باشیم و و در جبهه خدمات رسانی به مردم ، طوری خدمت کنیم که مردم شیرینی آن را احساس کنند. وی در ادامه بر اهمیت صید و صیادی و آبزی پروری در شهرستان گناوه اشاره کرد و افزود صیادان قشر زحمتکش جامعه هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند. فرماندار شهرستان گناوه بر بکارگیری نیروهای بومی در بخش های صیادی و آبزی پروری تأکید کرد و افزود با توجه به ظرفیت های خوب شیلاتی این شهرستان امید داریم در آینده ای نزدیک شاهد ارتقای فعالیت های شیلاتی این شهرستان باشیم .

عقیل امینی سرپرست اداره کل شیلات استان بوشهر، گفت: خوشبختانه شهرستان گناوه دارای یک چرخه کامل از فعالیت های شیلاتی مانند صید و صیادی ، پرورش میگو، پرورش ماهی در قفس ، کارخانه های عمل آوری است.  امینی در ادامه بر توسعه فعالیت آبزی پروری تأکید کرد و گفت به دلیل اینکه ذخایر آبزیان در سطح جهان در حال کاهش است نیاز است به منظور حفظ ذخایر به سمت توسعه آبزی پروری حرکت کنیم. امینی گفت در شهرستان گناوه 4 سایت پرورش میگو رود حله – بندر ریگ – رود شور شمالی و جنوبی با سطح زیرکشت مفید 1916 هکتار است که در سال جاری 8920 تن میگو پرورشی از این سایت ها برداشت شده است. امینی در ادامه سرمایه گذاری در زمینه پرورش ماهی در قفس و صنایع مختلف تبدیلی شیلات را از ظرفیت های مهم شیلاتی خواند .

امینی همچنین اضافه کرد مسائل و مشکلات بنادر صیادی مانند لایروبی و سیستم اطفا حریق در دست بررسی است و ابراز امیدواری کرد به زودی این مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *