تیتر خبرها

ریيس سازمان شيلات: بدون حضور ترويج كار ها نتيجه بخش نخواهد بود

معاون وزير و رييس سازمان شيلات ايران در جلسه شوراي راهبردي تحقيقات علوم شيلاتي كشور كه روز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ به ميزباني موسسه آموزش و ترويج كشاورزي برگزار شد از نقش آموزش و ترويج در اثربخشي فعاليت ها سخن گفت. 

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، سيد حسين حسيني معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران با اشاره به رويكرد ترويجي فعاليت هاي حوزه شيلات كشور گفت: راه اندازي گروه همت با موضوع همكاران مردمي ترويج در صنعت شيلات، پيش از توليد، همراه با توليد و پس از توليد، در واقع تجربه خوبي است كه سازمان شيلات از گذشته داشته و امروز در قالب گروه هاي همت از آن استفاده مي كند. اين تجربه همان رسالت ترويجي است. 

رئيس سازمان شيلات ايران افزود: علاوه بر تبادل دانش توسط گروه همت، با خبر شدن از مشكلات و مسائل مردم از نتايج خوب اين طرح است كه با همكاري ترويج كشاورزي در سطح پهنه هاي توليدي امكان پذير است. 

سيدحسين حسيني در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه فعاليت هاي شيلات كشور نياز به اطلاع رساني و با بيان ساده تر صدا و تصوير دارد، گفت: با توجه به مخاطبان بخش شيلات كشور ز جمله بهره برداران، همكاران شيلات كشور و مخاطبان عمومي غير شيلاتي، بايد آگاهي بخشي به اين افراد با توجه به نياز هر كدام برنامه ريزي شود. 

وي افزود: مهندسي كردن ذهن مخاطبان، كار چند وجهي ترويج و مروجين است. 

معاون وزير جهاد كشاورزي، نياز حوزه شيلات كشور را براي پيشبرد اهداف سازماني و معرفي محصولات به جامعه و همچنين توسعه آبزي مصرفي در جامعه، نيازمند برنامه عملياتي ترويجي دانست و گفت: از نگاه سلامت، سفره مردم، الگوي كشت، ايجاد شغل و بهبود معيشت و تجاري سازي صنعت جوان شيلات كشور نياز به فرهنگ‌سازي و هدايت شبكه هاي اجتماعي است كه تمام اين موارد نيازمند ظرفيت هاي آموزشي – ترويجي است. 

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

ممنوعیت ورود لارو میگو از خارج استان بوشهر برای ذخیره سازی استخرهای پرورش میگو:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، بر اساس درخواست برخی از پرورش دهندگان میگو …

اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار می کند:

⬅️ دوره آموزشی تولید ماهیان زینتی آب شیرین ???? زمان یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ???? …

حضور اداره کل شیلات استان بوشهر در ششمین دوره از نمایشگاه ایران اکسپو (IRAN EXPO 2024):

دکتر امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از حضور شیلات استان بوشهر در ششمین دوره نمایشگاه …

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *