تیتر خبرها

اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری غدیر به مشارکت در طرح های تولید آبزیان در استان بوشهر

شرکت سرمایه گذاری غدیر برای مشارکت در فرصت های اقتصادی شیلات در استان بوشهر خصوصاً اجرای طرح های پرورش میگو به روش متراکم اعلام آمادگی کرد .

در دیدار روز گذشته مدیران شرکت غدیر با علی بازدار مدیرکل شیلات استان بوشهر بر تمایل این شرکت برای سرمایه گذاری در صنعت پرورش میگو تاکید شد .

علی بازدار نیز از تمایل شرکت غدیر به سرمایه گذاری در صنعت پرورش میگوی استان بوشهر استقبال کرد و آن را زمینه ای برای تحقق اهداف شیلات در ایجاد فرصت های شغلی و بهبود معیشت مردم برشمرد.

بازدار به هدف گذاری تولید نهائی ۱۰۰ هزارتن میگوی پرورشی در بلند مدت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود : محدودیت اراضی مورد نیاز توسعه این صنعت لزوم اجرای طرح های پر بازده را ضروری ساخته و استقبال شرکت سرمایه گذاری غدیر به اجرای طرح های تولید میگوی پرورشی به روش متراکم فرصتی است تا الگوئی جامع از تولید به روش های نوین به متقاضیان سرمایه گذاری در این صنعت ارائه شود .

بازدار با ارائه آماری مقایسه ای از وضعیت تولید میگوی پرورشی طی ۳ دهه گذشته در استان بوشهر و پیش بینی تولید آن در آینده گفت : گرچه از ابتدای سرمایه گذاری در این صنعت در اوائل دهه ۷۰ تاکنون حداکثر تولید میگو به حدود ۳۰ هزارتن رسیده اما افزایش مهارت نیروی کار ، تامین زیر ساخت های تولید و تکمیل زنجیره آن و رشد شتابان سرمایه گذاری در این صنعت دورنمائی روشن از تحقق اهداف اشاره شده را در محدوده های زمانی کمتر بدست میدهد بطوریکه دوبرابر شدن میزان تولید در افقی ۱۰ ساله قطعی بنظر می رسد .

با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و تاکید بر بهره برداری از ظرفیت های تولید آبزیان در استان ، شیلات در تلاش است تا با جذب سرمایه گذاری بخش های غیر دولتی زمینه تحقق این مهم را فراهم نماید .

شرکت سرمایه گذاری غدیر از هلدینگ های بزرگ اقتصادی کشور به شمار میرود که علاوه بر حضور در بورس در صنایع بزرگ کشور نیز سرمایه گذاری کرده و حدود ۱۴۰ شرکت را تحت پوشش دارد .

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت شناورهای صیادی برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز بیست و ششم فروردین …

نشست تخصصی مدیرکل شیلات با مجموعه معاونت صید شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح بیست و یکم فروردین ماه …

نشست تخصصی مدیرکل شیلات استان بوشهر با مجموعه معاونت آبزی پروری شیلات استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ظهر دیروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

نشست مدیرکل شیلات استان بوشهر و مدیریت پست بانک استان برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، مدیر پست بانک استان بوشهر به اتفاق هیئت …

دیدار مدیرکل شیلات و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *