تیتر خبرها

طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری با اشتغال روستاییان استان بوشهر پیوند می‌خورد

استاندار بوشهر پیوند تولید به اشتغال‌زایی روستاییان در استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی یکی از موارد مهم استان بوشهر است که اجرا طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری با اشتغال روستایی پیوند می‌خورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،احمد محمدی‌زاده در نشست با جمعی از سرمایه‌گذاران ظرفیت‌های استان بوشهر در ابعاد مختلف تولیدی، صنعتی و اشتغال‌زایی را برشمرد و اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه آبزی پروری پرورش میگو است که در این راستا اراضی ساحلی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

وی منطقه ساحلی «رمله» در شهرستان گناوه را یکی از ظرفیت‌های پرورش میگو دانست و بیان کرد: منطقه رمله در ۵۰ کیلومتری مرکز استان بوشهر قرار دارد و ۱۴۰۰ هکتار زمین در این منطقه برای پرورش میگو شناسایی شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اجرا طرح پرورش آبزیان از جمله میگو در منطقه رمله خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران، حمایت‌های ویژه از آنان در دستور کار است که در اجرا پرورش میگو در این اراضی، استفاده از فناوری‌های نوین مورد توجه قرار دارد.

وی اجرا فناوری‌های نوین در پرورش میگو به‌صورت متراکم و فوق متراکم بسیار اقتصادی دانست و تأکید کرد: پرورش میگو به‌صورت گلخانه‌ای بسیار با اهمیت و اقتصادی است چراکه در فناوری نوین تولید میگو در هر هکتار از ۳ تن حداقل به ۳۰ تن افزایش می‌دهد.

استاندار بوشهر واگذاری زمین و مشارکت در ایجاد زیرساخت‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: پرورش ماهی در قفس یکی دیگر از ظرفیت‌های استان بوشهر است که زیرساخت پرورش ماهی در خلیج‌فارس آماده است و با نصب قفس‌ها در دریا با کمترین هزینه بیشترین سود عاید سرمایه‌گذار می‌شود.

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت شناورهای صیادی برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز بیست و ششم فروردین …

نشست تخصصی مدیرکل شیلات با مجموعه معاونت صید شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح بیست و یکم فروردین ماه …

نشست تخصصی مدیرکل شیلات استان بوشهر با مجموعه معاونت آبزی پروری شیلات استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ظهر دیروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

نشست مدیرکل شیلات استان بوشهر و مدیریت پست بانک استان برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، مدیر پست بانک استان بوشهر به اتفاق هیئت …

دیدار مدیرکل شیلات و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *