تیتر خبرها

اولین نشست اعضاء کارگروه توسعه مدیریت اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار شد

اولین نشست اعضاء کارگروه توسعه مدیریت شیلات استان بوشهر در سال جاری با حضور مدیرکل و مدیران عضو این کارگروه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور بررسی امتیازات و نحوه اجرای ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

 رئیس گروه راهبری توسعه مدیریت و فنآوری اطلاعات شیلات بوشهر با اعلام اینکه مطابق با آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری شیلات هم مشابه سایر دستگاههای اجرائی دولت وظیفه دارد ارزیابی عملکرد خود در دو محور عمومی و اختصاصی را بصورت سالانه در معرض خود ارزیابی و همچنین سنجش دستگاههای متولی در سطح ملی و استانی قرار دهد در این نشست به بررسی چگونگی امتیازات کسب شده در زمینه عملکرد سال ۹۹ پرداخته شد .

زینب نیدی اظهار داشت :در این نشست ضمن  بیان نقاط ضعف و قوت شاخصها در ارزیابی شیلات ، به راههای اصلاح نقاط ضعف و کمبودها و تقویت نقاط قوت عملکرد پرداخته شد تا با بکارگیری آن روند رو به رشد امتیازات کسب شده ارزیابی در سالهای بعد نیز  تداوم یابد .

 علی بازدار مدیر کل شیلات استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به توانمندی شیلات استان بوشهر در تولید بیش از ۵۰ درصد میگوی پرورشی کشور ، ایجاد ظرفیت قابل ملاحظه در تولید ماهی در قفس، سهم عمده در ایجاد اشتغال و معیشت مردم استان ، شیلات را از محورهای توسعه و پیشران اقتصاد استان عنوان و بیان کردند انتظار میرود در ارزیابی عملکرد و بررسی شاخص‌ها این نکات نیز مد نظر قرار گیرد.

بحرانی دشتی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز ضمن بیان راهکارهای لازم به منظور ارتقاء وضعیت موجود در فرآیند ارزیابی ، شیلات استان را از میان دو معیار خوب و متوسط تعریف شده کلی در سال ۹۹، جزء دستگاههای خوب در این فرآیند معرفی نمود و اظهار امیدواری کرد با اصلاح نقاط ضعف شناخته شده در عملکرد سال جاری رتبه عملکرد این دستگاه اجرایی نیز ارتقاء یابد.

کارگروه توسعه مدیریت و کمیته‌های پنجگانه ذیل آن  به منظور اجرایی نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری کشور و عمل به تکالیف تعیین شده در نقشه راه اصلاح نظام اداری در سطح دستگاههای اجرائی برگزار میگردد .

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

گزارش عملكرد استانهاي لرستان، بوشهر و سيستان وبلوچستان (آب هاي داخلي)

گزارش عملكرد اداره كل شيلات لرستان: افزايش توليد تخم چشم زده ماهي قزل آلا در …

? گزارش ویژه(۱)
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان شیلات ایران خبر داد:

✅آغاز شناسنامه دار کردن مزارع و شناسه دار کردن محصولات شیلاتی: عملیات شناسنامه دار کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *