تیتر خبرها

۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در صنعت پرورش ماهیان دریائی در استان بوشهر

رئیس گروه پرورش ماهی در قفس های دریائی شیلات استان بوشهر با حضور در وبیناری که به منظور تشریح وضعیت موجود و نیازهای آتی این صنعت در استان های ساحلی کشور تشکیل شده بود , به ارائه اطلاعات جامعی از چگونگی روند توسعه پرورش ماهیان دریائی در آبهای محدوده استان و نیازهای آتی آن پرداخت .

حامد رضائی در این وبینار که با حضور معاون آبزی پروری , مدیرکل دفتر میگو و آبزیان آب شور و مجری پرورش ماهی در قفس سازمان شیلات ایران , کارشناسان و فعالان این صنعت در استان های ساحلی کشور تشکیل شده بود اظهار داشت : روند سرمایه گذاری در صنعت پرورش ماهیان دریائی در استان بوشهر که به ۱۰۰۰ میلیارد ریال بالغ شده است نشان میدهد نگرانی های ناشی از ریسک سرمایه گذاری در این صنعت رفع شده و به تدریج اهداف شیلات کشور در این زمینه در استان بوشهر دست یافتنی خواهند شد .

رضائی اجرای ۴ طرح پرورش ماهی در قفس های دریائی به ظرفیت نهائی ۲۵۰۰ تن طی ۳ ماهه اخیر را حاکی از توسعه شتابان این صنعت در استان ذکر کرد و عنوان داشت بزودی قفس های ۲ طرح دیگر نیز در آبهای ساحلی استان بوشهر نصب و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

رضائی به مشکلات این صنعت خصوصاً در زمینه تامین بچه ماهی اشاره کرد و افزود : وضعیت تولید بچه ماهی در استان جوابگوی نیاز پرورش دهندگان نیست و لازمست با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی در این زمینه چاره اندیشی شود.

از ظرفیت نهائی ۶۰ هزارتن تولید ماهیان دریائی در استان بوشهر تاکنون ۸ طرح با ظرفیت ۴۵۰۰ تن مورد بهره برداری قرار گرفته و پیش بینی میشود طی یکسال آتی به ۸ هزارتن بالغ گردد .

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *