تیتر خبرها

درخواست‎های استانداربوشهر از معاون برق کشور

در راستای حمایت از طرح‌های شیلاتی، برق موردنیاز سایت‌های پرورش میگوی این استان تامین شود. به گزارش خلیج فارس به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در دیدار با معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر افزود: استان بوشهر در سال گذشته ۲۴ هزارتن میگوی پرورشی تولید کرد که در صورت تامین برق به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی این صنعت، زمینه برای افزایش این میزان تولید تا سقف ۵۰ هزار تن نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی” نام‌گذاری شده نیاز است تا تامین برق بخش‌های مختلف تولیدی با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال شود.

گراوند تاکید کرد: وجود برق در استان بوشهر به لحاظ شرایط خاص آب و هوایی یک نیاز بسیار ضروری به شمار می‌رود و تامین برق پایدار در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بویژه در بخش طرح‌های شیلاتی به عنوان یک موضوع اولویت‌دار باید دنبال شود.

وی ادامه داد: در این راستا چندین پست برق در استان بوشهر اجرایی شده که باید درکوتاه ترین زمان نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از آنها اقدام شود.

گراوند تاکید کرد: همچنین انتظار می‌رود برق مورد نیاز آب شیرین‌کن‌های استان بوشهر نیز تامین شود تا استان در تابستان فرارو با چالش کمبود آب آشامیدنی روبرو نشود.

وی اظهار کرد: در استان بوشهر پروژه‌های مختلف آب شیرین‌کن اجرایی شده که تنها با بهره‌برداری از ۵۰ هزارمترمکعب آن، انتظار می‌رود استان تابستان امسال را بدون چالش کم آبی سپری کند.

گراوند گفت: با توجه به کاهش بارش‌ها در سال آبی جاری وزارت نیرو با شرایط سختی روبرو است و می‌طلبد همگان با مدیریت مصرف آب و برق برای گذر از تابستان پیش رو این وزارتخانه را همراهی کنند.

وی یادآور شد: عمده مصرف برق در استان بوشهر در بخش خانگی است و انتظار می‌رود با اعمال مدیریت شایسته شرایط برای گذر موفق از پیک بار تابستان محقق شود.

گراوند تاکید کرد: استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌های غنی که دارد در بخش‌های مختلفی برای کشور نقش‌آفرین است و با چنین شرایطی استان نباید برای تامین موارد جزئی همچون آب و برق با کمبود مواجه باشد.

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

گزارش عملكرد استانهاي لرستان، بوشهر و سيستان وبلوچستان (آب هاي داخلي)

گزارش عملكرد اداره كل شيلات لرستان: افزايش توليد تخم چشم زده ماهي قزل آلا در …

? گزارش ویژه(۱)
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان شیلات ایران خبر داد:

✅آغاز شناسنامه دار کردن مزارع و شناسه دار کردن محصولات شیلاتی: عملیات شناسنامه دار کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *