تیتر خبرها

بازدید از پایگاه های حفاظت منابع آبزیان با هدف رفع مشکلات تدارکاتی و پشتیبانی

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر در آستانه آغاز سال نو با هدف بررسی مشکلات تدارکاتی , پشتیبانی و عملیاتی گشت های دریائی واحدهای تحت پوشش این یگان از پایگاه های عامری و بردخون بازدید و با فرماندهان پست های دریابانی مستقر در این مناطق نیز دیدار و گفتگو کرد .

سرهنگ قدرت اله حاتم وند ضمن بررسی امکانات پشتیبانی این واحدها در برخورد با تخلفات صیادی از برگزاری نشست با مدیرکل شیلات طی روزهای آتی خبر داد و اظهار داشت : وسعت مناطق تحت پوشش این دو واحد و واقع شدن صیدگاه های مطاف و تنگستان در حوزه فعالیت آنان , نیاز به ارتقاء امکانات گشت زنی در ساحل و دریا را دوچندان کرده است که برای تامین آن پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

سرهنگ حاتم وند با اشاره به توقعات مقامات محلی و مردم در برخورد با تخلفات صیادی عنوان کرد : علیرغم افزایش گشت های دریائی این یگان در آبهای تنگستان و دیر و کاهش نسبی سطح تخلفات صیادی در این دو منطقه , نیاز است تدابیر عملی تری جهت حراست از ذخائر آبزیان صورت پذیرد تا صیدگاه های این مناطق که موقعیت ممتازی در سواحل آبی جنوب کشور دارند با مشکل برداشت غیرمجاز صید مواجه نشوند .

سرهنگ حاتم وند با تقدیر از همکاری واحدهای دریابانی این مناطق خواهان افزایش همکاری این یگان در برخورد با تخلفات صیادی شد و افزود : حفاظت از منابع آبزی در ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی استان بوشهر نیازمند امکاناتی است که تجمیع ان در یک سازمان عملاً عیر ممکن است , بنابراین انتظار می رود ظرفیت سایر دستگاه های انتظامی و امنیتی مرتبط با دریا نیز به شیلات کمک کنند تا سطح حفاظت از ذخائر آبزی ارتقاء یابد.

صیادان استان بوشهر سالیانه ۶۰ هزارتن انواع آبزیان به ارزش تقریبی ۲۴ هزار میلیارد ریال صید می کنند که نظارت بر برداشت اصولی و پایدار آن به عهده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات است .

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

طرح دریابست در استان بوشهر اجرا می شود:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر ، نشست کمیته مدیریت صید شیلات استان بوشهر …

تولید بیش از دو میلیارد قطعه لارو میگوی پرورشی در استان بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید ۲.۲ میلیارد بچه میگو پرورشی در مراکز تکثیر آبزیان …

مدیرکل شیلات استان بوشهر از برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار پروژه بهسازی بندر صیادی جفره خبر داد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از انتخاب …

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران از نمایشگاه دستاوردهای آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش

معاون وزیر و رئیس سازمان شيلات ایران و هیئت همراه از نمایشگاه دستاوردهای آماد و …

همکاری لجستیکی نیروی دریایی ارتش در حوزه پرورش ماهی در قفس

در ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با معاون وزیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *