تیتر خبرها

احداث پست برق برای مجتمع پرورش میگوی شیف

در نشست مشترک  مدیرکل شیلات بوشهر با مدیران شرکت های انتقال برق منطقه ای فارس و شرکت توزیع  برق استان بوشهر , ضرورت ایجاد یک ایستگاه برق برای تامین برق مورد نیاز مزارع مجتمع پرورش میگوی شیف مورد تاکید قرار گرفت .

مدیرکل شیلات استان بوشهر تامین برق را یک ضرورت برای تولید میگوی پرورشی ذکر کرد و اظهار داشت : با محدود شدن اراضی مورد نیاز جهت توسعه آبزی پروری , افزایش بهره وری مزارع موجود تنها راه افزایش تولید آبزیان در استان است که نقش نیروی برق در تحقق این هدف انکار ناپذیر است .

علی بازدار با قدردانی از همکاری شرکت های توزیع برق بوشهر و فارس در تامین برق مورد نیاز ۱۱ مجتمع پرورش میگوی استان بوشهر عنوان کرد : علیرغم اینکه پرورش دهندگان میگو در تامین برخی از نهاده گاهاً با مشکل مواجه اند اما تامین برق مورد نیاز آنها موجبات دستیابی به تولید بیشتر را فراهم کرده است .

صادق زنده بودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز گفت : تامین برق مورد نیاز حوزه تولید از اولویت های این شرکت است و در تلاشیم در صورت مشارکت مالی پرورش دهندگان , تا پایان سال ۱۴۰۰ کلیه مجتمع ها پرورش میگو را به شبکه برق سراسری متصل سازیم .

در این نشست مقرر شد جهت تامین برق دائم مجتمع های شیف شرقی و غربی و شیف بامداد یک پست برق در درون این مجتمع با مشارکت مالی اداره کل شیلات استان ،برق منطقه ای فارس, شرکت توزیع نیروی برق استان و پرورش دهندگان میگو احداث گردد .

مجتمع پرورش میگوی شیف یکی از بزرگترین مجتمع های پرورش میگو در کشور با مساحت ۴ هزار هکتار است که در دو بخش شرقی و غربی جاده ساحلی بوشهر – گناوه بیش از ۱8۰ مزرعه را در خود جای داده و ۹ هزارتن میگوی فصل اخیر در این مجتمع تولید شده است .

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت شناورهای صیادی برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز بیست و ششم فروردین …

نشست تخصصی مدیرکل شیلات با مجموعه معاونت صید شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح بیست و یکم فروردین ماه …

نشست تخصصی مدیرکل شیلات استان بوشهر با مجموعه معاونت آبزی پروری شیلات استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ظهر دیروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

نشست مدیرکل شیلات استان بوشهر و مدیریت پست بانک استان برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، مدیر پست بانک استان بوشهر به اتفاق هیئت …

دیدار مدیرکل شیلات و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *