تیتر خبرها

دو صیاد بوشهری برگزیده ملی بخش کشاورزی شدند

رئیس سازمان جها دکشاورزی استان بوشهر، در مراسم تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه ۸۳ پرونده بهره‌بردار بخش کشاورزی استان بوشهر در کمیته فنی مورد تایید قرار گرفت اظهار داشت: پس از تایید بهره‌برداران بخش کشاورزی استان بوشهر، به ستاد استانی ارسال شد و در نهایت ۴۱ بهره‌بردار به عنوان نمونه استانی و ملی برگزیده شدند.

وی از انتخاب ۲ بهره‌بردار بخش کشاورزی استان در عرصه ملی خبر داد و افزود: از میان ۴۱ نفر برگزیده بخش کشاورزی استان بوشهر ۳۹ نفر به عنوان نمونه استانی و ۲ نفر نمونه ملی انتخاب شدند.

وی نمونه‌های ملی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نوروز قندیل کنگانی صیاد ماهیان تجاری از بندر دیر و رضا نظری صیاد میگو از شهرستان تنگستان به عنوان نمونه ملی معرفی و از سوی رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت‌های تولیدی در بخش کشاورزی و شیلاتی افزود: طرح‌های مهمی در حوزه  تولید محصولات شیلاتی و گلخانه‌ای در حال اجرا است که با تکمیل انها تحول مهمی ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به افزایش تولید محصولات آبزی‌پروری گفت: با افتتاح شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ تولید میگوی پرورشی به چند برابر افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش برگزیدگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در سطح ملی و استانی اظهار داشت: این بهره‌برداران می‌توانند الگو برای تولید و قطع زنجیره‌های وابستگی به ویژه در بخش تولید مواد غذایی باشند.

عبدالکریم گراوند ، استان بوشهر را ساحلی و مرزی دانست و تصریح کرد: با افزایش تولید می‌تواند با مراعات استانداردهای لازم مازاد محصولات تولیدی بخش گوشت سفید به کشورهای همجوار صادر شود. در این مراسم  ۲ازدو بهره‌بردار برتر ملی و ۳۹ تولیدکننده برتر استانی بخش کشاورزی استان بوشهر تجلیل شدند

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *