تیتر خبرها

درفازنخست شهرک شیلاتی استان بوشهر15000تن میگو تولید خواهد شد.

مدیرعامل شهرک شیلات رود شور استان بوشهر با اشاره به افتتاح فاز نخست این شهرک تا قبل از تابستان۱۴۰۰ گفت: در فاز نخست سالانه 15هزار تن میگو پرورشی تولید می‌شود که تا 20هزارتن در سال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امان‌الله شجاعی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر از تسریع در روند اجرای این پروژه خبر داد و اظهار داشت: شهرک شیلاتی رود شور در شهرستان گناوه دارای ۳ هزار و ۶۱۰ هکتار است که به قطعات ۵۰ هکتاری برای واگذاری به سرمایه‌گذاران  تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه این شهرک دارای ۵۲ قطعه ۵۰ هکتاری است گفت: در فاز نخست تا خرداد ماه ۱۵ قطعه آن وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شهرک شیلات رود شور استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های این شهرک خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌هایی همچون کانال‌های آبرسان، زه‌کش، پل، جاده بین مزارع و کانال انتقال آب به استخرهای پرورشی در حال اجرا است.

شجاعی میزان سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های زیرساختی شهرک شیلاتی رودشور را ۸۰ میلیارد تومان دانست و افزود: این طرح‌ها بر عهده بخش خصوصی است ولی پروژه برق‌رسانی آن با همکاری دولت انجام می‌شود.

وی، اجرای طرح‌های پرورش میگو به شکل متراکم و نیمه‌متراکم در شهرک شیلاتی رودشور را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد:  در فاز نخست سالانه 15 هزار تن میگو پرورشی تولید می‌شود که تا 20 هزار تن در سال با تکمیل این پروژه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شهرک شیلات رودشور استان بوشهر با اشاره به افتتاح فاز نخست این شهرک تا قبل از تابستان ۱۴۰۰ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تلاش می‌شود فاز نخست آن در خرداد ماه تکمیل و به مرحله افتتاح برسد.

استاندار بوشهر هم اجرای شهرک شیلاتی رودشور را یکی از کارهای ماندگار دانست و تصریح کرد: باید در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه طرح برق‌رسانی به این شهرک شیلاتی بر اساس برنامه زمان‌بندی تسریع شود.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر نقش مهم شهرک شیلاتی رودشور گناوه در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی بیان کرد: در فاز نخست این پروژه ۱۵ هزار تن در سال به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر می‌افزاید.

وی، تولید میگوی پرورشی استان بوشهر را در سال جاری ۲۳ هزار تن دانست و خاطر نشان کرد: با افتتاح فاز نخست شهرک شیلاتی رود شور تحول عظیمی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر تسریع در طرح برق‌رسانی به شهرک شیلاتی رود شور گناوه را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه فاز نخست این شهرک قرار است در خرداد ماه سال آینده افتتاح شود باید عملیات برق‌رسانی به این پروژه تا فروردین ماه به انجام برسد.

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

رییس اداره شیلات شهرستان گناوه گفت: در راستای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال حرا در پسکرانه ساحلی «چور شلی» بندر گناوه کاشته شد.

عبدالمجید امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مشارکت در …

به مناسبت روز شهید انجام شد: دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر و هیات همراه با خانواده محترم شهید حسن ملاح زاده

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز شهید و …

حضور مدیرکل شیلات استان بوشهر جمع اساتید و دانشجویان رشته شیلات دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ظهر امروز بیست و یکم اسفند …

نشست شورای مدیران با حضور معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران و مدیران کل شیلات استان ها برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز بیست و یک اسفند …

با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، برگزیدگان جشنواره رسانه فجر در استان بوشهر تجلیل شدند

این آیین که با حضور اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر، مدیر کل روابط عمومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *