تیتر خبرها

مجوز تردد شناورهای حامل مواد مخدر در استان باطل می شود

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مجموعه ای از عوامل در کاهش میزان کشفیات مواد مخدر در استان موثر بوده که باید از همه عوامل درگیر برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر قدردانی کنیم.
وی افزود: همه تیم های امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه قضا پای کار بودند و بخشی از کاهش کشفیات هم مربوط به برخوردهایی بوده که در حوزه مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تبادل اطلاعاتی بین استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر موثر بوده است، تصریح کرد: مادر همه آسیب های اجتماعی مواد مخدر است و این معضل خسارات زیادی برای جامعه به دنبال دارد.
گراوند با اشاره به تغییر شیوه های سوداگران مواد مخدر بیان کرد: با وجود استفاده قاچاقچیان مواد مخدر از دریا برای رسیدن به مقاصد خود، اما مجموعه اقدامات و هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار بوده است.
استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.
وی خاطرنشان کرد: باید تمام منابع درآمدی قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهیم تا هر چه بیشتر عرصه برای فعالیت ایشان کم شود.
گراوند با تاکید بر استفاده از روش ها و اقدامات فرهنگی برای مقابله با مواد مخدر اظهار داشت: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شیوه های تشویقی برای دستگاه های ادارای، نشریات و رسانه هایی که برای مقابله با آسیب های مواد مخدر اقدام می کنند در نظر بگیرد.

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

? برگ زرین دیگری بر افتخارات شیلات استان بوشهر: کسب رتبه دوم از بین ادارات کل شیلات استان های ساحلی و تابعه در بعد شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی

? به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر ، در حاشیه گردهمایی سراسری …

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي براي تحقق شعار سال/كمك وزارت امور خارجه براي گسترش بازارهاي شيلاتي

افزايش ارزش صادراتي محصولات شيلاتي، تراز مثبت تجاري را تقويت كرده و جهش توليد را …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات …

گزارش عملكرد استانهاي لرستان، بوشهر و سيستان وبلوچستان (آب هاي داخلي)

گزارش عملكرد اداره كل شيلات لرستان: افزايش توليد تخم چشم زده ماهي قزل آلا در …

? گزارش ویژه(۱)
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان شیلات ایران خبر داد:

✅آغاز شناسنامه دار کردن مزارع و شناسه دار کردن محصولات شیلاتی: عملیات شناسنامه دار کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *