به نام خدا
ما به عنوان خدمتگزار تعهد داریم
– وقت شناس باشیم
– خوش رویی و متانت دربرخوردبا همکاران ومراجعین را سرلوحه کارمان قرار دهیم .
– دربرابر ارباب رجوع وقانون فروتن باشیم.
– با راهنمایی وارایه اطلاعات لازم وکامل به مراجعان ازسرگردانی آن ها جلوگیری کنیم.
– بارعایت عدالت ،انصاف وعدم تبعیض خدمات لازم را به ارباب رجوع ارایه نماییم .
– به خواسته های ارباب رجوع دقت نموده ودرارایه هرچه بهتر خدمات به آن ها تلاش نماییم .
– به وعده های خود در قبال ارباب رجوع به درستی عمل نماییم .
– وظایف خودرا به طور موثروکارآمد همراه با سرعت ومنطبق با قوانین ومقررات سازمانی انجام دهیم
– ازهرگونه مظاهر فساداداری مانند توصیه ، رشوه و … خودداری نماییم .
– ارزشها و هنجارهای فرهنگی واجتماعی جامعه را رعایت نماییم .
از شما به عنوان ارباب رجوع انتظار داریم :
– اطلاعات لازم را جهت انجام خدمت بهینه وسریع به همکاران ارایه نمایید .
– اطلاعات مورد نیاز را به درستی وشفاف دراختیار ومسوولین قرار دهید .
– هنگام مراجعه صبروشکیبایی داشته باشید .
– قلمرو اختیارات ومسوولیت ها ی هرفرد را بشناسید
– درصورت مشاهده موارد خلاف قانون وعدم برخورد مناسب همکاران مراتب را به دبیرخانه طرح تکریم ارباب رجوع اعلام فرمایید .
– پس از خاتمه کارتان دراین اداره درصورت تمایل نسبت به تکمیل نمودن برگه پرسشنامه که در محل درب خروجی اداره ارایه خواهد شد دربهینه سازی امورجاری اداره مشارکت فرمایید .
دبیرخانه طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع