تیتر خبرها

مجوز تردد شناورهای حامل مواد مخدر در استان باطل می شود

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مجموعه ای از عوامل در کاهش میزان کشفیات مواد مخدر در استان موثر بوده که باید از همه عوامل درگیر برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر قدردانی کنیم.
وی افزود: همه تیم های امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه قضا پای کار بودند و بخشی از کاهش کشفیات هم مربوط به برخوردهایی بوده که در حوزه مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تبادل اطلاعاتی بین استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر موثر بوده است، تصریح کرد: مادر همه آسیب های اجتماعی مواد مخدر است و این معضل خسارات زیادی برای جامعه به دنبال دارد.
گراوند با اشاره به تغییر شیوه های سوداگران مواد مخدر بیان کرد: با وجود استفاده قاچاقچیان مواد مخدر از دریا برای رسیدن به مقاصد خود، اما مجموعه اقدامات و هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار بوده است.
استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.
وی خاطرنشان کرد: باید تمام منابع درآمدی قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهیم تا هر چه بیشتر عرصه برای فعالیت ایشان کم شود.
گراوند با تاکید بر استفاده از روش ها و اقدامات فرهنگی برای مقابله با مواد مخدر اظهار داشت: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شیوه های تشویقی برای دستگاه های ادارای، نشریات و رسانه هایی که برای مقابله با آسیب های مواد مخدر اقدام می کنند در نظر بگیرد.

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

ممنوعیت ورود لارو میگو از خارج استان بوشهر برای ذخیره سازی استخرهای پرورش میگو:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، بر اساس درخواست برخی از پرورش دهندگان میگو …

اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار می کند:

⬅️ دوره آموزشی تولید ماهیان زینتی آب شیرین ???? زمان یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ???? …

حضور اداره کل شیلات استان بوشهر در ششمین دوره از نمایشگاه ایران اکسپو (IRAN EXPO 2024):

دکتر امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر از حضور شیلات استان بوشهر در ششمین دوره نمایشگاه …

پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان دشتستان از طرح های اولویت دار شیلات استان بوشهر:

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیر کل …

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر: ممنوعیت صید ماهی مرکب از فردا چهارم اردیبهشت ماه در سراسر صیدگاه های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر بیژن ساسانی پور معاون صید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *