بازدید از پایگاه های حفاظت منابع آبزیان با هدف رفع مشکلات تدارکاتی و پشتیبانی

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر در آستانه آغاز سال نو با هدف بررسی مشکلات تدارکاتی , پشتیبانی و عملیاتی گشت های دریائی واحدهای تحت پوشش این یگان از پایگاه های عامری و بردخون بازدید و با فرماندهان پست های دریابانی مستقر در این مناطق نیز دیدار و گفتگو کرد .

سرهنگ قدرت اله حاتم وند ضمن بررسی امکانات پشتیبانی این واحدها در برخورد با تخلفات صیادی از برگزاری نشست با مدیرکل شیلات طی روزهای آتی خبر داد و اظهار داشت : وسعت مناطق تحت پوشش این دو واحد و واقع شدن صیدگاه های مطاف و تنگستان در حوزه فعالیت آنان , نیاز به ارتقاء امکانات گشت زنی در ساحل و دریا را دوچندان کرده است که برای تامین آن پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

سرهنگ حاتم وند با اشاره به توقعات مقامات محلی و مردم در برخورد با تخلفات صیادی عنوان کرد : علیرغم افزایش گشت های دریائی این یگان در آبهای تنگستان و دیر و کاهش نسبی سطح تخلفات صیادی در این دو منطقه , نیاز است تدابیر عملی تری جهت حراست از ذخائر آبزیان صورت پذیرد تا صیدگاه های این مناطق که موقعیت ممتازی در سواحل آبی جنوب کشور دارند با مشکل برداشت غیرمجاز صید مواجه نشوند .

سرهنگ حاتم وند با تقدیر از همکاری واحدهای دریابانی این مناطق خواهان افزایش همکاری این یگان در برخورد با تخلفات صیادی شد و افزود : حفاظت از منابع آبزی در ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی استان بوشهر نیازمند امکاناتی است که تجمیع ان در یک سازمان عملاً عیر ممکن است , بنابراین انتظار می رود ظرفیت سایر دستگاه های انتظامی و امنیتی مرتبط با دریا نیز به شیلات کمک کنند تا سطح حفاظت از ذخائر آبزی ارتقاء یابد.

صیادان استان بوشهر سالیانه ۶۰ هزارتن انواع آبزیان به ارزش تقریبی ۲۴ هزار میلیارد ریال صید می کنند که نظارت بر برداشت اصولی و پایدار آن به عهده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات است .

درباره ی yarahmadi

مطلب پیشنهادی

تاکنون ۸۸۱ تن میگو در سواحل استان بوشهر صید شده است:

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو از ۱۶ مرداد ماه در …

جوابیه اداره کل شیلات استان بوشهر در پاسخ به صحبت های عضو شورای شهر بردخون در رسانه خبری سورا

????احتراما” با توجه به درج مطلبی تحت عنوان “گلایه مجید دریایی سخنگوی شورای شهر بردخون …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر و دادستان کنگان

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر صبح امروز عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر …

شيلات نيازمند ايجاد سامانه اي يكپارچه با مديريت دقيق است

با توجه به آنكه كثرت سامانه ها، مديريت بخش هاي مختلف را با مشكل مواجه …

دیدار مدیرکل شیلات استان بوشهر با خانواده آزاده سرافراز

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر عصر امروز بیست و هفتم مرداد ماه ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *