تیتر خبرها

مدیران استانی و شهرستانی جنوب استان بوشهر بمنظور بررسی مسائل و مشکلات صیادان قانونمند در رابطه صید غیرمجاز با روش پرساین و ترال کف گرد هم آمدند:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان کنگان با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر، فرمانداران شهرستان دیر ، کنگان و عسلویه ، مدیرکل شیلات استان، رؤسای دادگستری و دادستان های سه شهرستان دیر ، کنگان و عسلویه، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان ، فرماندهان دریابانی و سپاه رئیس گروه بنادر ماهیگیری شیلات استان، رؤسای شیلات سه شهرستان جنوبی استان بوشهر و دیگر اعضا بمنظور بررسی مسایل و مشکلات صیادان در رابطه با صید غیر مجاز تشکیل شد.

در این جلسه در رابطه تخلفات صیادی بحث و تبادل نظر شد. راه اندازی شعبه ویژه تجدید نظر رسیدگی به تخلفات دریایی در دادگستری استان بوشهر برای رسیدگی سریع به تخلفات صید غیرمجاز با حداکثر مجازات و همچنین صدور دستورات قضایی از سوی دادستان های شهرستان ها برای کنترل ورود و خروج شناور‌های صیادی توسط دریابانی از جمله مصوبات این جلسه بود.

عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر در این جلسه از دغدغه رئیس کل دادگستری استان ، فرمانداران سه شهرستان و دیگر اعضا حاضر در جلسه برای مقابله صید غیرمجاز مخصوصا روش های صید ترال کف و پرساین تشکر کرد و گفت: روش صید پرساین فقط برای ۱۴ قایق صیادی در جنوب استان و تنها برای صید ساردین ماهیان و در بازه زمانی که با کمک پژوهشکده میگوی کشور تعیین می‌شود، صادر می‌شود و هیچ شناور دیگری اجازه استفاده از این روش را ندارد.

عقیل امینی تصریح کرد: امروز صیادان قانونمند از آسیب های مخرب صید پرساین و ترال کف آگاه و خواستار برخورد با صیادنماهایی هستند که به دلیل منافع سودجویانه خود دست به صید با این روش های مخرب می شوند و حق و حقوق صیادان قانونمند ما را ضایع می کنند.

مدیرکل شیلات استان ادامه داد: یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات با جدیت پیگیر مقابله با این روش صید است اما ضمن تشکر از تعامل و همکاری دستگاه قضا و نیروهای دریابانی و سپاه در این امر، نیاز است به دلیل گستره آب های استان، دستگاه قضا و ارگان های مختلف نظامی و انتظامی در این موضوع ما را یاری کنند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در پایان گفت: دغدغه و آگاهی صیادان دلسوز محلی برای حفاظت از منابع و ذخایر دریا ستودنی است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت یگان حفاظت منابع آبزیان و با کمک نیروهای خدوم نظامی و انتظامی برای احقاق حق صیادان قانونمند گام برداریم.

???????????????????????????????????????????? ????

❇️ با ما همراه باشید????????????

♦️ کانال خبری شیلات استان بوشهر در ایتا
???? https://eitaa.com/shilatbushehr
♦️کانال خبری شیلات بوشهر در واتس اپ :
???? https://chat.whatsapp.com/CTTKJLldsTq44XxFskC3Dq
♦️کانال خبری شیلات بوشهر در بله
???? http://ble.ir/join/6vKRyY7K6s
♦️ لینک کانال خبری شیلات بوشهر در تلگرام
???? https://t.me/shilat_bushehr
♦️کانال آپارات شیلات استان بوشهر
???? http://www.aparat.com/shilatbushehr
♦️ سایت شیلات استان بوشهر
????https://shilatbushehr.ir/

{“remix_data”:[],”source_tags”:[],”origin”:”unknown”,”total_draw_time”:0,”total_draw_actions”:0,”layers_used”:0,”brushes_used”:0,”photos_added”:0,”total_editor_actions”:{},”tools_used”:{},”is_sticker”:false,”edited_since_last_sticker_save”:false,”containsFTESticker”:false}

درباره ی مشک آبادی

مطلب پیشنهادی

بازدید دکتر مهرانگيز رئیس کل دادگستری استان بوشهر از قفس های پرورش ماهیان دریایی شهرستان دیر

????به گزارش روابط عمومی اداره شیلات شهرستان دیر، بعدازظهر دیروز ۲۵ شهریور دکتر مهرانگيز رئیس …

دو فروند شناور دیگر به دلیل صید به روش ممنوعه پرساین توقیف شدند:

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر صبح امروز یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات دیر …

پیام تقدیر مدیرکل شیلات استان بوشهر از کارکنان و کارمندان شیلات استان :

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، دکتر عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر به …

۲۵ شهریور پایان فصل صید میگو در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی شیلات استان بوشهر، کمیته مدیریت صید استان بوشهر با حضور مدیرکل …

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران،در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ (بخش اول):

برنامه های مربوط به توسعه دریامحور،در دولت چهاردهم با قدرت پیش می رود.۱۶۷ هزار هکتار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *