– این اداره کل به منظور بهره برداری از پتانسیلها، ذخایر و منابع شیلاتی موجود در استان در راستای نیل به اهداف توسعه پایدار و تأمین بخشی از پروتئین مورد نیاز جامعه، با هدف رفع موانع تولید و تسهیل مقدمات کسب و کار فعالین بخش، کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و … و همچنین پیش نویس تصمیمات و برنامه ریزی های آتی خود را از طریق پورتال الکترونیک شیلات بوشهر در معرض مشارکت، نظر سنجی و نقد عموم بهره برداران و ذینفعان این حوزه قرار داده و پس از دریافت و تجزیه و تحلیل نظرات و انتقادات سازنده مردمی ، نسبت به انتـقال آنها به دستگاه های بالا دستی و همچنین اتخاذ تدابیر منطبق بر دیدگاههای منطقی و کارشناسانه اقـــدام می نماید .
– کلیه شهروندان و بهره برداران میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه “پاسخگویی به شکایات” و بخش نظرات که تحت همین عنوان در این پورتال قرار داده شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در اسرع وقت اعلام میگردد.
– کاربران میتوانند از طریق بخش “ارتباط مستقیم با مدیر کل” که تحت همین عنوان در پورتال شیلات استان قرار دارد ، درخواستهای خود را مطرح نمایند.
– کاربران می توانند از طریق منو “ارتباط با ما” / “اطلاعات تماس اداره کل”، شماره تلفن، پست الکترونیکی و از این طریق با این اداره ارتباط برقرار نمايند.